loading...
عاشقانه
باران بازدید : 81 1389/01/17 نظرات (0)

آغاز روز:

 

امروز روز خداست وهمه کار هايم رنگ وبوي خدايي دارد.

 

هر روز برکت و نعمت خدا را در زندگي ام مشاهده مي کنم.

 

با شور و شوقي فراوان و ايماني نيرومند بيرون مي روم تا آنچه را که بايد به دست من صورت گيرد به انجام رسانم.

 

 در طول روز:

 

تنها خدا منشا توانگري و برکت بيکران من است.روزي ام از خداست.

 

هم اکنون همه چيز و همه کس مرا توانگر مي سازد.

 

هميشه به ياد دارم خدايي ثروتمند دارم که هميشه مرا به ياد دارد.

 

خدا عاشق و مشتاق من است.

 

من  از هيچ چيز نمي ترسم زيرا خليفه خدا هستم وتمام نعمت هاي الهي از آن من است و کمتر از بهترين را نمي خواهم.

 

تسليم شکست نمي شوم ،با تمام نيرو ودر کمال ثبات و پايداري  به پيش مي روم  آن قدر ايستادگي مي کنم تا آرزو هاي قلبي و الهي ام را به دست آورم.

 

هيچ چيز منفي در زندگي  من راه ندارد زيرا مسئو ليت همه امور  با خداست.

 

پايان روز:

 

اين روز را رها مي کنم تا برود، خداي مهربان فقط خوبي هاي اين روز  را برايم نگاه مي داردو ما بقي آن نا پديد  مي شود.و براي فر دايي بهتر و زيبا تر آماده مي شوم.

 

من به خواب مي روم اما خداي من بيدار مي ماند تا مسا يلم را با نظم الهي حل کند ومرا به موفقيت  وشادماني و توانگري برساند.

 

فکر کنيم:

 

اگر نتوانيم به خدا که عالم وقادر مطلق است واداره تمامي اين کاينات به عهده اوست اعتماد کنيم!پس به چه کسي مي توانيم اعتماد داشته باشيم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ای نام تو دیباچه ی دیوان عشق / تو آرمان مطلوب منی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,065
  • کدهای اختصاصی
    دیوونتم