loading...
عاشقانه
باران بازدید : 164 1389/01/17 نظرات (0)

عشق صخره ای محکم برای زندگی


کمی عشق نداشتن به معنی انکه زندگی را باختن است


گر بسوزم از عشق تو،مرا ز سوختن پروایی نیست


بر آن عزمم که تا من زنده باشم

       تو سلطان باشی و من بنده باشم


سهم من قسمت من روز ازل عشق تو شد

       من هم از قسمت خود دلشادم

 


عشق یعنی چیزی که در اوج خستگی لبخند از لبنش بر کنار نمی شود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ای نام تو دیباچه ی دیوان عشق / تو آرمان مطلوب منی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,048
  • کدهای اختصاصی
    دیوونتم